21 September 2015

Vitamin E Untuk Kulit Cantik-Kenapa saya pilih shaklee?

Alhamdulillah hari ni Allah beri kesempatan lagi pada saya untuk berkongsi kebaikan Vitamin E yang saya amalkan sejak tahun lepas. Dalam banyak-banyak vitamin yang saya cuba, vitamin E keluaran shaklee telah menambat hati saya sebagai pengguna suatu masa dahulu.


Pelbagai jenama Vitamin E. Jadi kenapa saya kena pilih jenama Shaklee?

  1.  Kerana ia asli semulajadi (alpha tocopherol) 
  2.  Kerana ia lengkap dengan unsur selenium(membantu penyerapan lebih optimum) 
  3.  Kerana ia mengandungi ekstrak grape seed (Kuasa antioksidan polifenol adalah 20 kali lebih baik dari vit E dan 50 kali lebih baik daripada vitamin C .. dlm erti kata lain minyak biji anggur ni amat berkesan mengatasi masalah kanser,memelihara kecantikan, terbukti menguatkan sistem imun badan, menurunkan paras kolestrol, menghalang pembentukan darah beku, melegakan masalah berpunca daripada urat timbul dan melambatkan penuaan awet muda)

Inilah yang membuatkan Vitamin E Shaklee BERBEZA dengan yang lain
1 capsule vitamin E Shaklee mengandungi 400IU vitamin E (as-d-alpha tocopherol), 65 mcg SELENIUM dan 39.4mg grape seed extract
Mana nak dapat , bonus 3 in 1 dalam satu kapsul Vitamin E Shaklee. Takyah susah2 nak gi bli vitamin E satu, selenium satu, ekstrak grape seed satu. Dapatkan satu botol vitamin E shaklee, dan segalanya ada dalam sebiji kapsul ini.



Kapsul berwarna ungu kehitaman ini adalah vitamin E yang saya amalkan setiap hari

Jom kita lihat apa istimewanya Vitamin E ini. 

  • Vitamin E membuatkan si pengamal nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan, jeragat dan bintik hitam
  • Vitamin E mencegah segala pertumbuhan abnormal sel terutama kanser.
  • Vitamin E sangat membantu dalam aspek kesuburan sama ada untuk lelaki mahupun perempuan
  • Vitamin E membantu mempercepatkan proses baik luka.
  • Vitamin E membantu pengaliran darah dengan lebih lancar.
  • Pengambilan vitamin E yang konsisten membantu kawasan gelap itu mengecil dan warna puting menjadi cerah semula.(untuk payudara)
  • Vitamin E membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual. 
 Jom apa tunggu lagi? berminat boleh terus hubungi saya

Puan Siti,
019-5781123  
Batu Pahat, Johor


Tiada ulasan:

Catat Ulasan